«Autobusa berriro bera gabe abiatu zen egunekoa»: berrikuspenen arteko aldeak

komikipediatik
Hona jauzi: nabigazioa, bilatu
6. lerroa: 6. lerroa:
 
Clémentine zoriontasunaren bila dabil, eta yoga ardatz hartuta hiritik kanpo asteburu pasa egiteko plana egin dubtalde batekin.  
 
Clémentine zoriontasunaren bila dabil, eta yoga ardatz hartuta hiritik kanpo asteburu pasa egiteko plana egin dubtalde batekin.  
  
Markok eta Bekak komiki ugari egin dituzte elkarlanean eta euskaraz irakurri dezakegun 3. komikia da hau.
+
Markok eta Bekak komiki ugari egin dituzte elkarlanean eta honakoa euskaraz irakurri dezakegun 3. komikia da.
  
Marko 80./90. hamarkadetan hasi komikigintzan ( Har Hitza!, Napartheid, Argia era SudQuest, aldizkarietan, Orreaga eta Pedro Mari komikia...) eta ibilbide luzea egin du euskal prentsa eta liburugintzan, Xabiroi aldizkarirako lanak barne
+
Marko 80./90. hamarkadetan hasi zen komikigintzan ( Har Hitza!, Napartheid, Argia era SudQuest, aldizkarietan, Orreaga eta Pedro Mari komikia...) eta ibilbide luzea egin du euskal prentsa eta liburugintzan, Xabiroi aldizkarirako lanak barne
 
2000 urtetik aurrera frantziar merkatuan ere argitaratu ditu komikiak, besteren artean Agence Barbare eta “Les Godillots” sailak.
 
2000 urtetik aurrera frantziar merkatuan ere argitaratu ditu komikiak, besteren artean Agence Barbare eta “Les Godillots” sailak.
  
Marko 2011 urtean hasi zen Beka gidoilari bikotearekin elkarlanean: Dargaud argitaletxerako munduko etnia ezberdinei buruzko komikiak sortu zituzten eta Bamboo argitaletxearen bidez 2013an eta 2014an ‘Voyage en Chine’ eta ‘Voyage en Inde’  (2 lan hauek euskaraz argitaratuvzituen 2016ean Harriet Ediciones etxeak)
+
Marko 2011 urtean hasi zen Beka gidoilari bikotearekin elkarlanean: Dargaud argitaletxerako munduko etnia ezberdinei buruzko komikiak sortu zituzten eta Bamboo argitaletxearen bidez 2013an eta 2014an ‘Voyage en Chine’ eta ‘Voyage en Inde’  (2 lan hauek euskaraz argitaratu zituen 2016ean Harriet Ediciones etxeak)
  
 
Markorekin elkarlanean hasi baino lehen Bertrand Escaich eta honen bidez Caroline Roque 2003 urtean hasi ziren éditions Bamboo komiki argitaletxerako lanean, jada martxan zeuden pertsonaien gidoiak idazten: Les Foot Maniacs, Les Fonctionnaires et Les Fourmidables. 2005ena sortu zuten Les Rugbymen saila, Poupard marrazkilariarekin, eta salmenta handiak lortu zituzten. (ikus autoreen atalak informazio gehiago eskuratzeko.)
 
Markorekin elkarlanean hasi baino lehen Bertrand Escaich eta honen bidez Caroline Roque 2003 urtean hasi ziren éditions Bamboo komiki argitaletxerako lanean, jada martxan zeuden pertsonaien gidoiak idazten: Les Foot Maniacs, Les Fonctionnaires et Les Fourmidables. 2005ena sortu zuten Les Rugbymen saila, Poupard marrazkilariarekin, eta salmenta handiak lortu zituzten. (ikus autoreen atalak informazio gehiago eskuratzeko.)
17. lerroa: 17. lerroa:
 
Esan bezala, 2016ean sortu zuten Le jour où le bus est repartit sans elle
 
Esan bezala, 2016ean sortu zuten Le jour où le bus est repartit sans elle
  
Elkarlanean egindako aurreko komikietan, historioaren hasier eta bukaeraren artean umore zinta laburrek bideratzen zuten komikiaren aria: baina Le jour où le bus est repartit sans elle lanean gidoiak garapen propioa eta landua du.  Bestalde Markoren marrazkienn estiloa kasu hinetan ez du aurreko lanen umore kutsurik, eta istorioaren giroarekin bat egiteko ahalegina nabarmentzen da; eta Maelaren koloreak ere eragin handia dute azken emaitzan.
+
Euskarara itzulita  irakurri ahal diren aurreko komikietan, istorioaren hasiera eta bukaeraren artean umore zinta laburrek bideratzen zuten komikiaren aria: baina Le jour où le bus est repartit sans elle lanean gidoiak garapen propioa eta landua du.  Bestalde Markoren marrazkienn estiloa kasu hinetan ez du aurreko lanen umore kutsurik, eta istorioaren giroarekin bat egiteko ahalegina nabarmentzen da; eta Maelaren koloreek ere eragin handia dute azken emaitzan.

11:37, 12 iraila 2017(e)ko berrikuspena

Autobusa berriro bera gabe abiatu zen egunekoa Caroline Roque eta Bertrand Escaich osatzen duten Beka bikotearen gidoiaz eta Markoren marrazkiekin sortutako komikia da. Maëla Cosson izan zen koloreztatzailea.

Frantsesezko jatorrizkoa Bamboo Editions argitaletxeak kaleratu zuen 2016ko abuztuan Le jour où le bus est repartit sans elle izenburupran, eta Harriet Ediciones etxeak euskaraz eta gazteleraz argitaratu zituen 2017ko urtarrilean. 

Clémentine zoriontasunaren bila dabil, eta yoga ardatz hartuta hiritik kanpo asteburu pasa egiteko plana egin dubtalde batekin.

Markok eta Bekak komiki ugari egin dituzte elkarlanean eta honakoa euskaraz irakurri dezakegun 3. komikia da.

Marko 80./90. hamarkadetan hasi zen komikigintzan ( Har Hitza!, Napartheid, Argia era SudQuest, aldizkarietan, Orreaga eta Pedro Mari komikia...) eta ibilbide luzea egin du euskal prentsa eta liburugintzan, Xabiroi aldizkarirako lanak barne 2000 urtetik aurrera frantziar merkatuan ere argitaratu ditu komikiak, besteren artean Agence Barbare eta “Les Godillots” sailak.

Marko 2011 urtean hasi zen Beka gidoilari bikotearekin elkarlanean: Dargaud argitaletxerako munduko etnia ezberdinei buruzko komikiak sortu zituzten eta Bamboo argitaletxearen bidez 2013an eta 2014an ‘Voyage en Chine’ eta ‘Voyage en Inde’ (2 lan hauek euskaraz argitaratu zituen 2016ean Harriet Ediciones etxeak)

Markorekin elkarlanean hasi baino lehen Bertrand Escaich eta honen bidez Caroline Roque 2003 urtean hasi ziren éditions Bamboo komiki argitaletxerako lanean, jada martxan zeuden pertsonaien gidoiak idazten: Les Foot Maniacs, Les Fonctionnaires et Les Fourmidables. 2005ena sortu zuten Les Rugbymen saila, Poupard marrazkilariarekin, eta salmenta handiak lortu zituzten. (ikus autoreen atalak informazio gehiago eskuratzeko.)

Esan bezala, 2016ean sortu zuten Le jour où le bus est repartit sans elle

Euskarara itzulita irakurri ahal diren aurreko komikietan, istorioaren hasiera eta bukaeraren artean umore zinta laburrek bideratzen zuten komikiaren aria: baina Le jour où le bus est repartit sans elle lanean gidoiak garapen propioa eta landua du. Bestalde Markoren marrazkienn estiloa kasu hinetan ez du aurreko lanen umore kutsurik, eta istorioaren giroarekin bat egiteko ahalegina nabarmentzen da; eta Maelaren koloreek ere eragin handia dute azken emaitzan.