«Iker Alvarez»: berrikuspenen arteko aldeak

komikipediatik
Hona jauzi: nabigazioa, bilatu
8. lerroa: 8. lerroa:
  
 
[https://www.youtube.com/watch?v=uvzqCFH8cIk Youtuben elkarrizketa Gure Folklorea eta Mangaberriren eskutik]
 
[https://www.youtube.com/watch?v=uvzqCFH8cIk Youtuben elkarrizketa Gure Folklorea eta Mangaberriren eskutik]
 +
 +
  
 
{|class="wikitable sortable" width=48%
 
{|class="wikitable sortable" width=48%
21. lerroa: 23. lerroa:
 
|- align=center
 
|- align=center
 
|- align=center
 
|- align=center
|[[2022]] 11 AZAROA [[Fitxategi:CubeArts 1.jpg|center|thumb|120px|link=http://www.komikipedia.eus/index.php?title=Cube_Arts_1]]
+
|'''[[2022]]/[[2023]] <BR/>URTEEN ARTEAN <BR/> EUSKARAZ <BR/> ARGITARATUTAKO SAILA
|[[Cube Arts 1]] / [[Cube Arts Saila]]
+
|'''|[[Cube Arts Saila]]
|[[Harriet Ediciones]] / [[KABE Zigilua]]
+
|[[Harriet Ediciones]] <br/>[[KABE Argitalpen-zigilua]]
 
|[[Tomomi Usui]]
 
|[[Tomomi Usui]]
 
|[[Tomomi Usui]]
 
|[[Tomomi Usui]]
31. lerroa: 33. lerroa:
 
|- align=center
 
|- align=center
 
|- align=center
 
|- align=center
 +
|[[2022]] 11 AZAROA [[Fitxategi:CubeArts 1.jpg|center|thumb|120px|link=http://www.komikipedia.eus/index.php?title=Cube_Arts_1]]
 
|[[2023]] 02 OTSAILA [[Fitxategi:Cube arts 2.jpg|center|thumb|120px|link=http://www.komikipedia.eus/index.php?title=Cube_Arts_2]]
 
|[[2023]] 02 OTSAILA [[Fitxategi:Cube arts 2.jpg|center|thumb|120px|link=http://www.komikipedia.eus/index.php?title=Cube_Arts_2]]
|[[Cube Arts 2]] / [[Cube Arts Saila]]
 
|[[Harriet Ediciones]] / [[KABE Zigilua]]
 
|[[Tomomi Usui]]
 
|[[Tomomi Usui]]
 
|Japonieratik itzulia
 
|[[Iker Alvarez]]
 
|2018-2019 キューブアーツ Japoniarrez Shinchosha argitaletxeko Comic Bunch aldizkarian 
 
|- align=center
 
|- align=center
 
 
|[[2023]] 04 APIRILA [[Fitxategi:CUBE ARTS 3.jpg|center|thumb|120px|link=http://www.komikipedia.eus/index.php?title=Cube_Arts_3]]
 
|[[2023]] 04 APIRILA [[Fitxategi:CUBE ARTS 3.jpg|center|thumb|120px|link=http://www.komikipedia.eus/index.php?title=Cube_Arts_3]]
|[[Cube Arts 3]] / [[Cube Arts Saila]]
+
|<font color="#FF0000">'''AMAIERARA IRITSI DEN SAILA'''<font/>
|[[Harriet Ediciones]] / [[KABE Zigilua]]
+
|Batxilergo 1. mailako ikaslea da Takuto. Halako egun batez, etxean jaso du Cube Arts izeneko jokoaren demo bertsioa. Beta test-erako aukeratua izan da!
|[[Tomomi Usui]]
+
|Errealitate birtualeko kaskoa jarri bezain laster, blokez egindako mundu amaigabe bat azaltzen da bere aurrean.
|[[Tomomi Usui]]
+
|Sandbox joko aske honetan, aukerak mugagabeak dira: mineralak bilatzea, eraikitzea, armak egitea, abeltzaintzan jardutea, ehiza egitea… edo borrokatzea.
|Japonieratik itzulia
 
|[[Iker Alvarez]]
 
|2018-2019 キューブアーツ Japoniarrez Shinchosha argitaletxeko Comic Bunch aldizkarian 
 
 
|- align=center
 
|- align=center
 
|- align=center
 
|- align=center
 
|}
 
|}

06:51, 26 apirila 2023(e)ko berrikuspena

Iker Alvarez Castellanos Iruñean 1991 urtean jaiotako itzultzailea eta filologoa da. Komikigintzari dagokionez, 2022 urteko azaroan argitaratu zuen Harriet argitaletxeak Alvarezek zuzenean japonieratik euskarara itzulitako 'Cube Arts' saileko lehen alea.

'Jokoteknia' Euskal bideo-jokozale eta garatzaileen biltzarretan parte hartu izan du eta bere ponentzia liburu batean jaso zen beste lan batzuekin batera.

Argiak elkarrizketa egin zion 2017an.

Euskandinavia webgunean eskuragarri daude bere iritzi, hausnarketa eta olerkiak.

Youtuben elkarrizketa Gure Folklorea eta Mangaberriren eskutik


DATA IZENBURUA ARGITARATZAILEA GIDOIA MARRAZKIAK JATORRIZKO HIZKUNTZA ITZULTZAILEA JATORRIZKOAREN URTEA
2022/2023
URTEEN ARTEAN
EUSKARAZ
ARGITARATUTAKO SAILA
Cube Arts Saila Harriet Ediciones
KABE Argitalpen-zigilua
Tomomi Usui Tomomi Usui Japonieratik itzulia Iker Alvarez 2018-2019 キューブアーツ Japoniarrez Shinchosha argitaletxeko Comic Bunch aldizkarian
2022 11 AZAROA
CubeArts 1.jpg
2023 02 OTSAILA
Cube arts 2.jpg
2023 04 APIRILA
CUBE ARTS 3.jpg
AMAIERARA IRITSI DEN SAILA Batxilergo 1. mailako ikaslea da Takuto. Halako egun batez, etxean jaso du Cube Arts izeneko jokoaren demo bertsioa. Beta test-erako aukeratua izan da! Errealitate birtualeko kaskoa jarri bezain laster, blokez egindako mundu amaigabe bat azaltzen da bere aurrean. Sandbox joko aske honetan, aukerak mugagabeak dira: mineralak bilatzea, eraikitzea, armak egitea, abeltzaintzan jardutea, ehiza egitea… edo borrokatzea.